رئيس التحرير
علاء الجمل

جوري بكر تظهر حملها بـ فستان ذهبي في أحدث ظهور لها

جوري بكر
جوري بكر

شاركت الفنانة جوري بكر متابعيها مجموعة صورا جديدة لها، خلال صفحتها الرسمية على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام.

إطلالة جوري بكر 


وظهرت جوري بكر في الصور بإطلالة متميزة، حيث ارتدت فستانا زاهيا بـ الألوان الصيفية، فكان الفستان باللون الذهبي اللامع، مع بليزر باللون الأبيض واعتمدت علي الميكب الهادي مع شعر منسدل على كتفيها.

جوري بكر 
جوري بكر 
جوري بكر 
جوري بكر

غضب جوري بكر من أسعار الساحل الشمالي 

وكانت قد أعربت الفنانة جوري بكر عن غضبها من أسعار المطاعم والمقاهي في منطقة الساحل الشمالي، موضحة أن هناك استغلالا في الأسعار بشكل كبير خارج التوقعات.

وقالت جوري بكر خلال فيديو نشرته عبر خاصية استوري، من خلال موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير انستجرام، قائلة: "أنا بكره الساحل أو الأصح اللي بيحصل في الساحل، وأنا متضايقة من اللي بيحصل في الساحل، ولولا أن جوزي بيحب يروح هناك مكنتش جيت".

وأضافت جوري بكر:" فيه قلة أدب بتحصل، وفيه ناس قليلة الأدب، وفيه قلة أدب في الأسعار، وفيه ناس ممكن تقولي ايه اللي وداكي، بس أنا مضطرة، وأنا الحمد لله راضية بس إيه الأسعار دي؟!".

وتابعت: "أنا أي مكان هدخله مش هيعجبني أسعاره هفضحه على السوشيال ميديا، لأن إنتوا حرفيا بتسرقوا الناس، عشان يومين تلاتة جايين ينبسطوا فيهم فيالا تعالى أستغلك وأطلع كل الفلوس اللي في جيبك، يعني إيه عيل صغير يروح يجيب إزازة مياه بـ 200 جنيه، هي مياه من الجنة !".