رئيس التحرير
علاء الجمل

سعرها 6500 جنيه.. منصة بيع مجوهرات تتهم اللاعب إمام عاشور بالمماطلة في دفع ثمن سلسلة

اللاعب إمام عاشور
اللاعب إمام عاشور

فاجأت إحدى منصات بيع المجوهرات والحلى الذهبية، متابعيها عبر إنستجرام، بنشر صورة للاعب النادي الأهلي إمام عاشور، اتهمته فيها بالمماطلة في دفع ثمن سلسلة اشتراها من المنصة.

 المنصة نشرت عبر صفحتها على موقع التواصل الاجتماعي إنستجرام، صورة لتفاصيل المحادثة التي دارت بين أحد الأشخاص التابعين للمنصة وبين اللاعب إمام عاشور على موقع واتساب.


منصة بيع مجوهرات تتهم اللاعب إمام عاشور بالمماطلة
 

كما كتبت المنصة عبر صفحتها بإنستجرام، معلقة على الواقعة، قائلة: للأسف مش بندي هدايا لحد لكن، تاخد سلسلة وتدفع فلوسها وتفضل معاك شهرين وبعدها تطلب واحدة لواحد صحبك وتقول هابعت فلوسها على فودافون كاش ومتبعتهاش، وبقالك شهر تقول ظروف، ولما أرجع ولما أخلص في النادي، كل دا علشا 6500 جنيه.

https://www.instagram.com/p/CwgO9jNM_b1/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

ووصفت المنصة في منشورها: للدرجة دي حالتك صعبة سبحان الله.. ولما نطلب حقنا تعملنا بلوك وتقولنا مش عاوز السلسة وتبعتها مع واحد على أساس تقولنا أنا ضحكت عليكو ونصبت عليكو.. ممكن نعمل حفلة تبرع ليك أسهل والله كل أصحابك ووكيل أعمالك عارفين إن عليك فلوسها، واتعاملنا بكل أدب بس غالبًا مش نافع.. احنا بنزل البوست دا للتوعية لأن قبل كدا نصب على ناس في جزم كورة.. خلي بالكو والسلسة للأسف مطلوبة بالأوردر، ومكتوب عليها اسم زوجة حضرتك.