رئيس التحرير
علاء الجمل

أول تعليق من تامر حسني بعد نجاح حفل العلمين

تامر حسني من حفل
تامر حسني من حفل العلمين

تحدث الفنان تامر حسني عن نجاح حفله في مدينة العلمين، التي كانت أمس الجمعة الموافق 21 يوليو 2023، ضمن فعاليات مهرجان العلمين، حيث افتتح تامر حسني موسم الحفلات.

تصريحات تامر حسني

وشارك تامر حسني جمهوره مجموعة من صور حفل أمس، عبر حسابه الرسمي بموقع انستجرام، معلقًا:" يمكن قولت كتير على حفلات إنها من أحلى حفلات حياتي، بس حفلة العلمين إمبارح بجد هي أحلى وأهم حفلة عملتها في مشواري الفني كله".

حفل تامر حسني بـ العلمين


وأضاف:" من أول دخلة الحفلة بالطيران على كل هذا الارتفاع، واللوحة الخاصة بكل أغنية بغنيها، وعروض استعراضية متناسقة مع كل الجرافيكس المعروض على الشاشات المتناسق أيضًا مع إبهار الألعاب النارية، اللي بيعبر عن كل حرف في أي أغنيه بغنيها".


وتابع تامر حسني: "بجد الحفلة دي كان وراها ناس كتير مخلصة وبتحب شغلها، وقبل أي شيء حابين بعض وحابين الخير لبعض، عشان كده طلعنا بالنجاح الجماهيري الخرافي ده، والنجاح المسرحي التاريخي ده.. شكرًا جمهورنا الراقي، شكرًا صناع الحفلة، شكرًا لاختياري لافتتاح مهرجان العلمين".

وكان قد ألقى تامر حسني كلمة لـ جمهوره فور دخوله حفل العلمين، حيث قال:" منورين كلكم، وأنا بتشرف إن تم اختياري لافتتاح مهرجان العلمين.. المهرجان ده عايزين نحافظ عليه علشان يجمعنا ويجمع كل نجومنا من مصر وكل الوطن العربي".