رئيس التحرير
علاء الجمل

الموت يفجع الفنانة بدرية طلبة

بدرية طلبة
بدرية طلبة

أعلنت الفنانة بدرية طلبة وفاة ابن عمتها، وأعربت عن حزنها الشديد على وفاته، ونشرت عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام.

وفاة ابن عمة بدرية طلبة 

وكتبت “بدرية”:" أخويا وابن عمتي في ذمة الله ربنا يرحمك يا حبيبي ويصبرنا على فراقك.

كانت قد أعلنت بدرية طلبة شهر نوفمبر العام الماضي، عن وفاة شقيقتها وذلك من خلال حسابها الشخصي عبر موقع “إنستجرام”، قالت “بدرية”:"شكرًا لكل اللي وساني في وفاة أختي ربنا يحفظكم ويحفظ حبايبكم".

بدرية طلبة تحقق حلمها بـ مائدة رحمن

وسبق ان أبدت الفنانة بدرية طلبة سعادتها الشديدة  وتحقيق حلمها في إقامتها لمائدة رحمن، قائلة:" اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك من وأنا مُدرسة مرتبي ٧٠ جنيها حلم حياتي أعمل مائدة في رمضان معرفش إزاي".

وأضافت من خلال حسابها الشخصي علي “فيس بوك”:"ومبطلتش أحلم لحد ما اتحقق الحلم بفضل الله رمضان ٢٠٢٣ العشر الأواخر وكان نفسي أكون موجودة علشان أخدم على الناس بس البركة في الحبايب واقفين مكاني أوعي تبطل تحلم أتمسك بحلمك".

بدرية طلبة تسخر من ياسمين عز

ووجهت طلبة رسالة نارية لـ ياسمين عز، بعد تصريحاتها، وقالت الفنانة بدرية طلبة ساخرة: "إيه يا ياسمين إحنا ماشيين بالعلاج، كل واحدة فينا فيها اللى مكفيها، اللى متجوزة ومستنياها تقول يا أستاذ محمد فيها اللي مكفيها، بدل ما تطول فى المد بالألف مفيش وقت الناس بتكح تراب وانتي جاية تقولي لها مدي بالألف، يعني الكلكعة اللي في قلبي منك زادت".

وأضافت بدرية طلبة: "أنا لو قلت كده هيديني بطبق الملوخية فى وشي، إنتي بتوقعي توقيع غير مشروع وممكن تكوني قاصدة منه خير".

وتابعت: "والله يا ياسمين يوم ما كنت يا قلبي، أحس إني في إيه، لا وقت للدلع المرق، بصي يا ياسمين إنتي خلتينا فعلا نكلم نفسنا"