رئيس التحرير
علاء الجمل

سارة نخلة لياسمين عز: حقن التبييض اللي خدتيها بتأثر على الكلى

سارة نخلة
سارة نخلة

عبرت الفنانة سارة نخلة، عن غضبها وسخريتها من حلقة المذيعة ياسمين عز، في برنامج “رامز نيڤر إيند” مع رامز جلال، بسبب تصريحاتها المتكررة عن الرجل، وردها على أنها لم تجري أية أعمال تجميلية.

تصريحات سارة نخلة عن ياسمين عز 

وعلقت نخلة، خلال حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”: "لما حد يسألك عاملة تجميل يعني أكيد ميقصدوش ليه انت بيضة بس سبحان الله اللي على راسه بطحة بقا ما هي حقن الجلوتاثيون اللي واخداها عند الدكتور إياه عشان تبيضي لونك دي أول حاجة خطرت على بالك عشان تنكريها عشان الشعب كله عارف لونك قبل وبعد الحقن، وأكيد يعني لو مسكت حاجة ومسحتي إيدك أكيد أكيد مش هيطلع بودرة يعني".

وأضافت: "ما هي حقن بالوريد بس خلي بالك بتأثر على الكلى دي معلومة نسي يقولهالك فرعونك الدكتور، أما الشعر فهو كله إكستنشن طبعا وعند الكوافير إياه برضو اللي بشوفك عند دايما الفرعون السوري، تقيلة دم وباردة والكاريزما زيرو والمحتوى ٣ زيرو جنب بعض عديمة المحتوى".

مبالغ الفنانين من رامز نيفر إيند 

ورصدت التقارير حصول ياسمين عز على مبلغ 60 ألف دولار، بينما حصل محمد رمضان علي مبلغ 200 ألف دولار، وتصدرت الحلقة التريند بسبب تعليقات رامز جلال الساخرة من ياسمين عز.

ويعرض “رامز نيفر إيند” يوميًّا عقب مدفع الإفطار مباشرة على MBC مصر في تمام الساعة 6:10 مساءً، ويعاد على MBC مصر 1:00 بعد منتصف الليل.

وكانت الإعلامية ياسمين عز، أثارت ضجة كبيرة على مواقع التواصل الاجتماعي خلال الفترة الأخيرة، بسبب دفاعها المستمر عن الرجل أو ما أسمته “الفرعون”، وهو ما أثار غضب الكثير من السيدات، نظرا لإصرارها على الدفاع المستمر عن الجنس الآخر ومطالبة السيدات دائما بالخضوع لأوامرهم مهما كانت.

موضوعات متعلقة