رئيس التحرير
علاء الجمل

نور إيهاب: خطيبي مش بيغير عليا في مجال شغلي.. والأخير يرد: مش فاضيين نتخانق

نور إيهاب ونور بدر
نور إيهاب ونور بدر

تحدثت الفنانة نور إيهاب عن علاقتها بـ خطيبها الفنان نور بدر، موضحة أنه متفهم لفكرة عملها بالوسط الفني، ويقدر ظروف عملها، حيث أكدت أن خطيبها لا يغير عليها من زملائها بالوسط، موضحة أن أي عمل تشارك فيه يقدره.

تصريحات نور إيهاب 

وأكد نور بدر أنهما منشغلان حالياً بالمشاركة في العديد من الأعمال الفنية، وليس لديهما وقتًا للخلاف.

وقالت نور إيهاب خلال تصريحات تلفزيونية لها:" أولًا الغيرة موجودة جدًا، وأنا معنديش مشكلة خالص مع الغيرة، لأن أنا أصلًا بحبه يغير عليا، ثانياً مش بيغير عليا في مجال الشغل، هو فاهم كويس جدًا في الميديا، وعارف إن ده شغلنا وعادي، بس بيغير عليا في الحاجات اللي لازم يغير عليا فيها كراجل، أوقات بيبقى في نوع من الغيرة الزيادة".

علاقة نور إيهاب بـ نور بدر 


ورد نور بدر، على تصريحات خطيبته، قائلًا: نور عايزاني أكون ناجح في شغلي، وأنا كمان بحبلها النجاح، فبندعم بعض، وأكيد في غيرة، لكن لها مستوى معين، إحنا مش فاضيين نتخانق.

وعلق نور بدر على التشابه في اسمائهما، قال بدر: صدفة بحتة، كمان أنا عندي أخ اسمه كريم وهي كذلك، وأول مرة اشتعلنا فيها مع بعض، المخرج كان عنده مشكلة معانا إحنا الاتنين بسبب تشابه الأسماء.

وعاشا نور إيهاب ونور بدر قصة حب في مسلسل "إلا أنا"، الذي قدماه مع الفنانة وفاء عامر، وأروى جودة، وحنان مطاوع، شيرين عادل، درة، ريهام عبد الغفور، وهو من إخراج محمد أسامة وتأليف يسري الفخراني