رئيس التحرير
علاء الجمل

اللوك عجبني جدا.. أول تعليق من شريف منير على حلق ابنته شعرها

شريف منير وابنته
شريف منير وابنته

خرج الفنان شريف منير عن صمته ليرد على الانتقادات التي وجهت لـ ابنته أسما بعدما حلاقة شعرها أمام الكاميرا، موضحاً أنها حرة في تصرفاتها وأنه ليس من حق أحد أن يوجه انتقاد لها.

رد شريف منير على مهاجمي اسما ابنته 

وقال شريف منير فى فيديو عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي الشهير " إنستجرام":" ايه الدوشة والضجة اللي انتوا عاملينها دي .. كل ده علشان بنتي قصت شعرها قدام الكاميرا .. ايه الغلط اللي هي عملته ، تصرف عادي جداً ، واعوا تفتكروا اني ممكن أجي على بنتي علشان ارضيكم".

شريف منير وابنته 

وأضاف شريف منير، قائلاً :" دي بنتي وماليش غيرها، واللوك اللي عملته عجبني ، ومبسوط منها، وقبل ما الاخوه اللي عاملين يشتموا فيها ، ويقولوا جتها البلاء فى شكلها، عايزة تكسب التريند ، وابوها معرفش يربيها ، بصوا علي نفسكم وبصوا على عليتكم واخوتكم".

شريف منير وابنته 

واستكمل شريف منير :" بنتي عندها 36 سنة ، وأم ، وهي حرة تعمل اللي عايزه ، وانا مش مهتم بالكلام اللي بيتقال عليا ولا عليها ، المهم انها لا تقوم بايذاء أحد".

اسما شريف منير تحلق شعرها 

وكانت قد فاجأت أسما شريف منير جمهورها بمقطع فيديو عبر خاصية الاستوري بحسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام”، وهي تحلق شعرها.

وقالت أسما شريف منير: “القرار مش سهل خالص بس حاسة إني بدأت حاجة جديدة لأني كان عندي الغدة وكانت بتسبب في سقوط كتل كبيرة من شعري وشعري كان محروق”.