رئيس التحرير
علاء الجمل

غادة عبدالرازق تكشف سر عدم حضور النجوم في حفل زفاف ابنة شقيقتها

مصر الآن

 


كشفت الفنانة غادة عبد الرازق، كواليس أحدث جلسات التصوير التي يتخضع لها، كما كشفت سبب غياب نجوم الوسط الفني، عن حضور حفل زفاف ابنة شقيقتها.

وقالت غادة عبد الرازق، خلال تصريحات تليفزيونية: باجي بيروت كل شهر عمري ما غيبت عنها، وبعمل فوتوسيشن في فندق هنا ليا ذكريات جميلة معاه، الفوتوسيشن بعمله لكذا مجلة وللسوشيال ميديا، وأتمنى اللوكات اللي بنعملها النهاردة تعجب الناس هي شكلها جديد عليا.

كما كشفت غادة عبد الرازق، سبب غياب الفنانين عن فرح ابنة شقيقتها، الذي أُقيم في الفترة الماضية، قائلةً: عشان الفرح كان في إيطاليا وإحنا كنا عازمين الناس القريبين أوي مننا، وفي ناس مقدرتش تيجي عشان الفيزا والسفارات كانت مقفولة، مش حكاية إن مفيش حد من الوسط الفني حضر، بس هو كان أكتر للعيلة ولصحابي القريبين مني، لأنه مكنش معمول في مصر.

وعن سبب غياب النجوم المصريين عن الأعمال العربية المشتركة، قالت غادة: لأ ليه في أعمال عربية شارك فيها فنانين مصريين، يمكن أنا وناس تانية لسه مخدناش الخطوة دي، لكن في أعمال بالفعل اشتغل فيها ممثلين مصريين.

حفل زفاف ابنة شقيقة غادة عبد الرازق

وكانت غادة قد احتفلت في الفترة الماضية، بزواج لميس ابنة شقيقتها يسرية، وأُقيم الحفل على بحيرة كومو بإيطاليا، وحضر الحفل كل من الإعلامية السعودية لجين عمران والإعلامية الإماراتية مهيرة عبد العزيز، وظهرت غادة خلال الحفل بفستان باللون الأبيض والأسود