رئيس التحرير
علاء الجمل

محمد رمضان: أنا أكتر نجم اسمه بيتكرر في الشارع وأعلى أجر بالوطن العربي

مصر الآن

أكد الفنان محمد رمضان، إنه الأعلى أجرًا بين نجوم جيله في الوطن العربي، موضحًا أنه من المستحيل أن يكون مندفعًا مثل أي وقت مضى، وأنه مع مرور العمر يكتسب من خبرات الحياة.

وأضاف محمد رمضان على هامش مؤتمر العرض الخاص لفيلم ع الزيرو: ليه محمد رمضان نمبر وان؟.. صعب أنا اللي أجاوب عليها، لما قلتها في أغنية كانت في فترة صعبة في مشواري، ومكنش في شوية اعتراض ببعض الحقائق، مسلسل الأسطورة كانوا بيقولوا أنه مش أعلى مشاهدة، كان لازم أقول أنا في الساحة واقف لوحدي.

وتابع محمد رمضان، أنه الأعلى أجرًا في الوطن العربي، قائلًا: رديت لأني كنت شاب صغير، النهاردة مهما يحصل مستحيل اندفع النهاردة بكبر وبتعلم، في دليل مرئي ومسموع أن أنت في الشارع بتسمع أكتر نجم مذكور في الشارع، دا دليل مسموع أن أكتر واحد بيتكلم عنه، أنا أعلى أجر في الوطن العربي، دا دليل مادي.

وتابع محمد رمضان: عمري ما شوفت قهوة باسم فنان بعد العندليب، كوكب الشرق لم يتخطاها ولا نجمة حتى هذه اللحظة، دا دليل مرئي أنك تطلع فاكر اسم الشخصية من المسلسل دا دليل معنوي.

العرض الخاص لفيلم ع الزيرو

أقيم أمس العرض الخاص لفيلم ع الزيرو بطولة الفنان محمد رمضان، وحرص على حضور العرض الخاص لـ فيلم ع الزيرو العديد من الفنانين، منهم: جمال سليمان، المنتج جمال العدل، السيناريست مدحت العدل، جمال سليمان، إسلام إبراهيم، أحمد وفيق.