رئيس التحرير
علاء الجمل

شمس لـ مصر الآن: فلوس سعد الصغير من ثروة سيدة خليجية.. وهددها بصور فاضحة

سعد الصغير وشمس
سعد الصغير وشمس

نشرت الفنانة برلنتي عامر، استغاثة جديدة منذ ساعات وعلقت على أزمتها مع زوجها الفنان سعد الصغير، واتهمته بخيانتها ومحاولة قتلها، وذلك عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

شمس تهاجم سعد الصغير

 

وكتبت برلنتي عامر لسعد الصغير على حسابها بفيسبوك قائلة: 'طبعا الصورة مسحتها، تمام على العموم الصورة دي نقطة في بحر من الأجرام بتاعك يا جماعة'.

وتابعت: 'لو حصلي حاجة أو تليفوني اتقفل يبقى سعد هو اللي عمل كدا، علشان دا مجرم، وكان متفق مع واحد علشان يخلص مني، وكلة بالإثباتات'.

تعليق الراقصة شمس

 

وعلقت الراقصة شمس، والتي سبق واتهمت سعد بقتل ابنتها قبل ولادتها ومحاولة إجهاضها، وأكدت أن هذه الأفعال التي سبق وذكرتها زوجة سعد ليست بجديدة عليه، وأبرزها الخيانة.

وقالت خلال تصريحات خاصة لـ مصر الآن: هو أصلا مش كامل الرجولة، وهو شاذ جنسيا وبيعتدي على الأطفال العشر سنين، ولا بيسيب ستات ولا أطفال.

وأضافت: في مصايب الناس متعرفهاش عنه، محدش سأل نفسه الثروة بتاعته جابها منين؟، كلها من التجارة الشمال، واتعرف على ست خليجية وكبيرة في العمر وخد فلوسها كلها ومبلغ يعدي عشر مليون جنيه، وصورها في اوضاع مخلة وهددها بارسالهم لولادها.

واختتمت: خد فلوسها وعمل بيها أول اغنية له بعدما كان طبال، واسمها سعد يحيا سعد، وهددها بحجات كتير بانه يعرف ولادها، ولسة عندي صندوق اسود له مليان فضايح له.

وفي وقت سابق أعربت الفنانة برلنتي عامر عن خوفها من تهديدات زوجها الفنان سعد الصغير، وكشفها عن ارساله رجال تحت منزلها على حد قولها.

وقالت برلنتي عامر عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: 'طيب أنا اتصرف ازاي دلوقتي أنا قاعدة في الشارع سعد البتاع ده جننه أولًا أنا طالبة من مباحث الانترنت تقول متصورة من تليفون مين ومبعوتالي وفي فيديوهات علشان تصرفات سعد بقت غريبة من بعد ما خد المخدرات دي'.