رئيس التحرير
علاء الجمل

ندى الكامل تثير الجدل بجرأتها في أحدث ظهور

مصر الآن

 

 

أثارت ندى الكامل، طليقة الفنان أحمد الفيشاوي، حالة من الجدل؛ بعدما شاركت محبيها بصور جديدة لها عبر إنستجرام، وكعادتها كانت جريئة ومثيرة.

وتفاعل متابعيها مع صورها الجديدة بشكل لافت، حيث أشادوا بأناقتها المعتادة وجمالها؛ فيما رأت فئة أخرى أنها جريئة ومثيرة للغاية منتقدين إياها.

حقيقة ارتباطها

وكانت طليقة الفيشاوي قد كشفت سابقا حقيقة ارتباطها، مؤكدة أنها مازالت عزباء ولن تتزوج مرة أخرى، كما ردت على منتقدي مظهرها وملابسها.

وكتبت ندى الكامل عبر خاصية استوري على حسابها بموقع انستجرام: أنا لسه سنجل ولا أبالي، ومش عايزة أتجوز تاني لأني اتجوزت واتبسطت جدًا وكنت سعيدة ومش هكررها تاني.

بينما انفعلت ندى الكامل على إحدى متابعاتها بعد سؤالها عن خوفها من الحساب وعقاب الله بسبب ملابسها، قائلة: يعني إيه مش بخاف من الحساب ومش خايفة أخد ذنب؟ ما طبيعي كلنا خايفين من الحساب ومش عايزين ناخد ذنوب، بتفصليني عن باقي البشر ليه؟ كلنا عندنا نفس لوامة أو معظمنا، وأظن دا أحسن بكتير من النفس الأمارة بالسوء.

وواصلت ندى الكامل: ركزي في نفسك عشان ترتاحي ومتبقيش تبصي عليا لو مضايقاكي، أنا لوحدي جيت ولوحدي عشت وبردو هنزل المتر في متر لوحدي، ساعتها أنا اللي هكون ملزمة أرد على السؤال دا وقتها، لكن مش ملزمة أرد عليه حاليًا.