رئيس التحرير
علاء الجمل

مي سليم: الشغل ساعات بيكون قاسي ونزلت تصوير يوم الحادثة وجسمي كله كدمات

مي سليم
مي سليم

كشفت الفنانة مي سليم، عن معاناتها في الفن، بالرغم من الظروف السيئة التي تمر بها، بعد الحادث التي تعرضت له خلال الأيام الماضية وعدم قدرتها على التحرك وانهيارها الشديد، إلا أنها كانت مضطرة للذهاب للعمل في نفس يوم التصوير.

منشور مي سليم 

ونشرت مي سليم منشورًا خلال حسابها الشخصي بموقع فيسبوك، جاء فيه: "الشغل ساعات بيكون قاسي  مهما كانت ظروفك، لازم تنزل تشتغل".

وأضافت مي سليم:" أنا نزلت في نفس يوم الحادثة، وأنا مش قادرة اتحرك وكل جسمي كدمات، ومش قادرة أقول كلمة ومنهارة مش قادرة حتى أدوس على رجلي، كان مطلوب مني أروح التصوير، وأنا مفيش أعصاب أصلا في نفس اليوم، مفيش حاجة سهلة الكل بيشوف من برة".

حرصت الفنانة مي سليم على طمأنة جمهورها ومتابعيها عليها، بعد تعرضها مؤخرا لحادث سير مروع على طريق الدائري، وأدى إلى تحطم سيارتها باكامل.

وشاركت مي سليم عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الإجتماعى «إنستجرام»، وكتبت: «حقيقي المواقف الصعبة بتبين معادن الناس ومحبتهم وأنا ربنا أنعم على بأجدع اخوات وجمهور، عاجزة عن الشكر لكل من سأل على بمكالمة أو رسالة».

وقالت: “أنا ولله الحمد بخير وبحمد ربنا على كل حاجة هو كتبهالي، شكرا وربنا ما يوريكم أي حاجة وحشة أبدا، الحمدلله الذي نجانا ووهبنا الحياة من جديد”.