رئيس التحرير
علاء الجمل

عبير صبري عن حظرها لغادة عبدالرازق: اعتبريني مش عاملة بلوك

عبير صبري وغادة عبدالرازق
عبير صبري وغادة عبدالرازق

عبرت الفنانة عبير صبري، عن احترامها وتقديرها للفنانة غادة عبدالرازق، مشيرة إلى  أنهما قدما العديد من الأعمال الناجحة، مثل مسلسل «مع سبق الإصرار» و«السيدة الأولى»، ومشاركتهم سويا في فيلم «اللي اختشوا ماتوا».

تصريحات عبير صبري في حبر سري 

وعن حظر عبير صبري لـ«عبدالرازق» قالت  أثناء لقاءها مع برنامج «حبر سري»، الذي تقدمه الإعلامية أسما إبراهيم خلال فضائية «القاهرة والناس»، «في سوء تفاهم حصل، عديها يا أسما.. اعتبري أنا مش عاملة بلوك».

وأكدت عبير صبري أنها لم تحظر غادة بسبب فيلم «اللي اختشوا ماتوا»، مؤكدة أنه من الأفلام الجميلة التي تفخر بالمشاركة فيها وحقق نجاحًأ وصفته بـ«الكبير».

وأضافت صبري: «سوء تفاهم بسيط خلى يحصل رد الفعل ده، غادة بحترمها جدًا وبقدرها كفنانة، وأوعدك يا أسما بعد الحلقة نشيل البلوك».

عبير صبري ضيفة حبر سري

وأشارت عبير صبري إلى أن وجود غيرة أمر طبيعي في أي مهنة بين البشر، وأن الصفة موجودة في الجميع، وقالت «الذكاء إنه ميقفش عند النقطة دي، ومتفهمش اللي قدامك إنك شايف الغيرة دي وعارفة إنه غيران أو غيرانة، وتتعامل على إنك مشوفتش».

واستطردت: «اتضايق مني عشان عملت حاجة ضايقته أثناء التصوير وهمشني، لكن تصالحنا واعتذر لي، هو ملوش ذنب، لكن أوحش حاجة يكون حد له سلطة ويعمل حاجة تؤذيني.. لكن مش مشكلة عديها يا أسما".