رئيس التحرير
علاء الجمل

زوجة شاكوش تستغيث من أمام فيلا الزوجية بعد حصولها على قرار تمكين: بهدلني وشتمني

حسن شاكوش وريم
حسن شاكوش وريم

شاركت ريم طارق زوجة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، فيديو لايف تستغيث فيه من أمام فيلا مسكن الزوجية، وحولها رجال الأمن، بعد حصولها على قرار تمكين من جهات التحقيق حسب وصفها.

ريم طارق تستغيث من حسن شاكوش 

 

وأكدت ريم طارق أن حسن شاكوش تعدى عليها بالسب والشتم، وقالت إنها لا تستطيع دخول الفيلا حتى تأخذ ملابسها الخاصة، على الرغم من حصولها على قرار تمكين من جهات التحقيق، منذ شهرين.

وقالت زوجة شاكوش: "معايا قرار تمكين من جهات التحقيق، ومش عارفة أتمكن من الفيلا وأخوه وابن أخته قاعدين، ومنتظرين من أربع ساعات ومش عارفين ندخل ومش عارفة آخد هدومي لأنه مستولي عليهم".

وأضافت زوجة حسن شاكوش: "أنا ما قلتش سبب المشاكل وما عملتش حاجة غير إني جاية آخد هدومي لأني كنت ممنوعة من الدخول، وهو بيشتمني قدام الناس وبهدلني، وده المكان اللي ساكنين فيه وقاعدين فيه لوحدينا وهو جاب أهله وأنا مش معايا حد من أهلي".

قضية ريم طارق ضد حسن شاكوش


واستكملت زوجة مطرب المهرجانات:" أنا رفعت قضية باللي حصل بيني وبين حسن ومش هتكلم في اللي حصل لأنه حاجة كبيرة وما ينفعش تتقال، ويمكن أحكي اللي حصل يا عالم".

واستكملت زوجة مطرب المهرجانات:" أنا رفعت قضية باللي حصل بيني وبين حسن ومش هتكلم في اللي حصل لأنه حاجة كبيرة وما ينفعش تتقال".

وكانت قد حررت ريم طارق محضرًا ضد حسن شاكوش ، يونيو الماضي، وكشف محامي ريم أنها قدمت بلاغا وضد إدارة أمن كمبوند شهير بالسادس من أكتوبر، بسبب رفض إدارة الأمن دخولها للحصول على بعض أغراضها الخاصة من داخل الفيلا التي كانت تقيم فيها بطلب من حسن شاكوش.